Onze belofte
De Alsco 100% service belofte
100% Ervaren
Van een kleine dienst voor handdoeken in 1889 heeft het familiebedrijf Alsco zich ontwikkeld tot een wereldwijd actief textielservicebedrijf. Vandaag bieden wij reeds in de 4 generatie, op maat gemaakte oplossingen aan voor professionele en beschermende kleding, horecatextiel, wasruimtehygiëne en matservice. Onze ervaring, meer dan 130 jaar, op dit gebied onderscheidt ons en is daarmee onze belangrijkste servicebelofte.
100% Klantenfocus
Klanttevredenheid is de hoogste prioriteit van Alsco en maakt daarom deel uit van onze servicebelofte. Met uitgebreide knowhow bieden we onze klanten individuele oplossingen en het hoogste beveiligingsniveau. Wij zijn de experts van deskundig advies tot het betrouwbare gebruik van hoogwaardig en hygiënisch textiel tot op tijd leveren. Met de eenvoudige traceerbaarheid van onze servicecyclus creëren we de voorwaarde voor maximale transparantie. Hiervoor belonen klanten uit bijna alle gebieden ons met vertrouwen op lange termijn.
100% Economisch
Met absolute kostentransparantie bieden we klanten meer zekerheid. Zo wordt de textielservice van Alsco in rekening gebracht tegen een vast bedrag per maand, zonder verborgen kosten of toeslagen. Bovendien biedt dit leasemodel interessante fiscale mogelijkheden, omdat de inzet van kapitaal door de aankoop van eigen werkkleding wordt geëlimineerd. Daarnaast zijn de maandelijkse kosten voor werkkleding aftrekbaar. Met de Alsco textilservice besparen onze klanten niet alleen tijd, maar ook waardevolle middelen , wat ons tot een gewaardeerde partner maakt.
100% Waardevol
De laatste servicebelofte is verantwoord handelen ten opzichte van mens, maatschappij en milieu: We hebben de principes van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) stevig verankerd in onze missie. Wij streven consequent naar een waardegerichte strategie in de gehele textielketen. Van duurzaam inkopen tot alle processen of verwerking tot het op behoeften gebaseerde aanbod van onze klanten. Als lid van de German Textile Cleaning Association (DTV) behandelen we de belangrijkste principes van het UN Global Compact. Respect voor de mensenrechten, arbeidsnormen, milieubescherming en corruptiebestrijding zijn belangrijk voor ons. Alsco werd in 2013 genomineerd voor de MVO-prijs van de federale regering voor haar duurzame inzet. Verdere prijzen, zoals de drie servicekronen en de Catering Star in Gold, bevestigen ons denken en acteren.